Obavijest Pravnim subjektima na području Grada Velike Gorice kojim je obustavljen rad temeljem Odluke Stožera civilne zaštite RH od 28.11.2020.

Poštovani,

u cilju sprječavanja mogućnosti širenja epidemije korona virusom Stožer za civilnu zaštite Republike Hrvatske uveo je epidemiološke mjere kojima je dijelu poslovnih korisnika usluga VG Čistoće d.o.o. privremeno onemogućen rad i naloženo zatvaranje objekata iz kojih vrše svoju djelatnost.

Ukoliko ste privremeno u potpunosti zatvorili svoj objekt i ne obavljate nikakvu poslovnu djelatnost te Vam nisu potrebne usluge zbrinjavanja otpada VG Čistoće d.o.o. molimo da nas o tome obavijestite kako vam ne bi ispostavili račun za mjesec prosinac.

Na sljedećoj poveznici - http://www.vgcistoca.hr/informacije/obrasci-za-ispis/ - preuzmite „ZAHTJEV za privremenu obustavu fakturiranja cijene javne usluge za vrijeme trajanja mjera ograničavanja rada uslužnih djelatnosti“ koji ispunite te zajedno s dokazom privremenog prestanka rada (ispis iz e-Porezne ili neki drugi dokaz o privremenom prestanku rada gospodarskog subjekta) dostavite na email: odjava@vgcistoca.hr do 15. prosinca 2020. godine.

Navedeni ZAHTJEV nam je potreban kao temelj za nefakturiranje usluge zbrinjavanja otpada VG Čistoće d.o.o za mjesec prosinac 2020. godine.

Poslovnim subjektima koji ne dostave traženi Zahtjev i dokaze o privremenom prestanku rada usluga se redovno naplaćuje.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i vrijedi do opoziva Odluke Stožera za civilnu zaštitu o privremenom zatvaranju dijela pravnih subjekata.

 

VG Čistoća d.o.o.

Velika Gorica